What a day!

     Skrivet: 2010-06-14 / 15:43:34 Kategori: Dagboken
Hej!.
I dag så vaknade jag kl 11 av att min pappa ringde och det var ju tur för annars hade jag kanske inte vaknat :). Iaf så gick jag sedan ner för att äta frukost och sedan satte jag mig i Vardagsrummet för att se på tv, Då ringde Sara. Hon hade haft Släktkalas eftersom att hon fylle år nu på Fredag den 18:onde, Så hon undrade om jag och 2 till ville komma hem till henne och äta upp det som blev över från igår, Såklart att jag ville det så jag duschade och sedan gick jag iväg till henne vid 12:30, Sara hade gjort Hamburgare som vi då åt och sedan åt vi upp nästan allt av det som var kvar från i går, Bl.a en jättesnygg TwilightTårta. Sedan började flumma lite haha :). Och det slutade med att alla låg på golvet och garvade ihjäl sig :D hihi. Sen så skulle "Matte" hem men då fortsatte vi bara att skratta hela tiden, Ända tills min tröja fick ett hål/gick sönder :( buhu. Jag var faktsikt ganska ledsen men gick hem för att byta tröja och sedan stack jag dit igen för att va med dom hihi. När jag precis skulle gå hem så ringde det, Det var min pappa och han sa att jag inte fick lämna min syster Gabriella ensam hemma själv och så fick jag som vanligt en utskällning för det och blablablabla ...... :(. Det var iaf en jätterolig dag och den skulle ha blivit bäst om inte min pappa skulle ha ringt och skällt ut mig :( *snyft*. Aja nu pratar vi inte mer om det, Ska börja att packa lite till träningen tror jag, Har inget annat för mig, Måste också säga förlåt till min syster, Hihi hon ser mig som en beskyddare ;). Men bloggar mer sen igen tror jag.

PS. Ett extra stort tack till Sara som var så snäll idag och bjöd på mycket goda saker :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback