Why?

     Skrivet: 2010-06-26 / 19:09:07 Kategori: Dagboken
Hejsan!
%¤4"0?/D:"@€[%f
Är så dampigt trött på mitt internet, Det har först funkat och sen inte funkat och sen funkat och sen inte funkat........-.-. Visst är det irriterande när man inte kan göra det man vill pågrund av att något inte funkar._.
Har iaf kämpat med att få internet att funka hela dagen men neeej? :mad: . Sedan kom jag på (För en timme sedan) Att internet kanske funkade bättre om man satt inomhus så jag gick in och satt mig i vardagsrummet och då funkade den hur bra som helst :<. Iaf nu så kan jag äntligen uppdatera igen och det kommer att komma en massa inlägg nu vid åtta så jag skriver just nu för fulla muggar hehe. Hörs Om en stund :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback