Bloggpaus

     Skrivet: 2010-03-07 / 19:33:45 Kategori: Dagboken

Hej mina vänner!
Nu kommer väldigt tråkiga nyheter från mig till er........
.... Jag kommer att ta bloggpaus ända fram till 5 april,
Detta P.G.A att Nationella Prov för mig :S osv. Jag kommer
att uppdatera igen den 5 april så lämna inte den här bloggen
för guds skull. Det kommer nog att börja att klia i fingrarna
efter en vecka men jag känner att jag behöver lite ledigt från
mitt bloggande. Så 5 april är datumet du ska komma ihåg :P.
Syns efter Påsklovet , Kiss & Hug.
 

BLOGGPAUS Från & med 8 mars till 5 april
Kommentarer
  Anonym

jag vill inte att du ska ha blogg paus

från din bästa vän linnea

  Datum: 2010-03-08 Tid: 15:41:51
  Erica

hoppas att det går bra med alla proven. :)

  Datum: 2010-03-18 Tid: 01:03:07
  Hemsida: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback