Förlåt "/

     Skrivet: 2010-05-03 / 21:02:02 Kategori: Dagboken

Hej......
Mådde inte så bra på träningen idag, Hade så roligt innan så jag glömde bort att äta mellis och det slutade med att jag nästa hungrade ihjäl :(. Nåja det kunde ha varit värre.

Varför är det alltid jag som måste va den där känsliga personen som gråter för ingenting. Jag är medveten om det men oftast så går det inte att hålla tillbaka det och det bryter sig ur min kropp så lätt. Dom flesta av mina vänner tycker att jag är duktig på olika saker och i handbollen så säger tränarna till mig " Bra jobbat", "Kom igen nu Ann-So" osv. men ibland kommer även negativa kommentarer som, "Den där skulle du inte ha missat", "Byt hörn" och en hel del suckar. Det är nog det som är problemet med mig, Jag kan inte ta Negativ kritik och jag är även dålig på att förlora en match/final och jag hatar det. Ingen människa på hela jorden får välja hur dom vill vara, Ingen kan välja, Det bara blir som det blir.

Ibland så hatar jag mig själv och mina egenskaper som inte är särskilt bra. Jag borde inte ha börjat på världens roligaste sport, Handboll för jag kan inte ta en förlust och det skapar problem för mig. Alla mina vänner som läser detta tycker väl att, " Hon är knäpp" eller " Varför gråter hon hela tiden, Kan hon inte sluta med det?. Och ni får tycka vad ni vill om mig, Jag är en konsitg männsika som inte kan ta en förlust i varken spel eller något annat. Jag är medveten att mina handbollskompisar säkert tycker att det är jobbig när jag blir ledsen och jag hatar också det men det är tyvärr inget som jag kan göra någonting åt. Ibland önskar jag bara att alla mina känslor skulle försvinna så att jag bara hade känslan glad kvar. Livet på planeten Jorden/Tellus är spännade och roligt men om jag fortsätter så här blir mitt liv jättetråkigt "/.
                 
                                  
                                  

Kommentarer
  linnea

det kan inte du hjälpa det är inte ditt fel men jag är på din sida hela tiden min bästa vän du betyder allt för mig om du skulle dö så vet jag inte hur jag ska klara mig du bäst(L)(L):)

  Datum: 2010-05-03 Tid: 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback