FRIDAY

     Skrivet: 2010-05-07 / 14:54:22 Kategori: Dagboken
Hej!
Kom hem från skolan för ungefär 20 min sen. Idag har det varit jättekallt ute så det var inte så kul att vara ute på rast :S. Iaf så gick dagen i skolan ganska fort vilket är skönt eftersom att jag inte var så pigg på att gå upp imorse:D. Vi hade Göra Klart arbete, Comenius Vattentidning(en tidning som handlar om vatten), Och vi den lektionen med tidningen så gick Wilma och Jag ner till Mörtviksbadet för att ta bilder och ett prov på vattnet. Det var ISKALLT i vattnen och jag var tvungen att ta av mig ena skon och strumpan för att få in vatten i den lilla burken(haha). Sedan bestämde vi oss för att gå till Badudden och plocka lite stenar till Projektet, Vi orkade inte gå tillbaka till en korsning så vi tog en genväg genom Skogen som jag bara hade gått 1-2 gånger och jag visste inte ens att man kunde komma till Badudden på det viset;). Iaf så tog vi lite bilder och stenar som vi satte i en burk(inte bilderna). Sedan skyndade vi oss iväg tillbaka till Skolan.(Det var verkligen jätteskönt att komma i väg en stund ut i Naturen.) Vi hann inte göra så mycket mer för att sedan skulle vi äta lunch(Hamburgare) och sedan var det Lunchrast, Efter Lunchrasten hade vi en lektion med våran Idrottslärare(Malin). Fast hon har inte bara Idrott med oss, Hon har också Hälsa och på lektionen fick vi göra en sak som vi hade gjort förut, Man skulle ta ett papper, Sätta tejp på pappret(en tejpbit) och fästa det på ryggen. Sedan skulle alla i klassen komma och skriva bra saker på det där pappret på ryggen men man själv kunde inte se vem som skrev och det var jättekul faktiskt :D. Sedan efter en stund var tiden slut och då fick man kolla vad alla i klassen hade skrivit på pappret det var jättekul:D hehe. Sedan skulle vi stanna kvar i samma rum för att träna och visa upp en dans som vi skulle dansa på Skansen. Det gick sådär för jag hade glömt bort lite hur man skulle göra i slutet:(. Men sedan skulle min syster och henne vänner visa upp Linedancen för oss och dom tränade även lite hehe. Sedan fick jag nycklarna av min syster och efter gick jag hem. Nu sitter jag hemma, Det är Fredag! och idag tänkte jag ta det lugnt, designa lite bloggar osv. Och nu tänkte jag kolla på Vampire Diaries på datan eftersom att jag missade det igår för att jag gjorde läxan så jag bloggar mer senare, Jag lovar :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback