Handboll

     Skrivet: 2010-05-08 / 20:39:38 Kategori: Dagboken
Hej!
Sådär nu tänkte jag berätta om vad som har hänt idag:D. Jag vaknade 06:30, Klev upp, Åt frukost och tog på mig matchkläderna osv. Sedan packade jag mina saker i min handbollsväska inkl. Mat och mötte upp Linnea och hennes mamma för att gå iväg till tåget(vi var tvungna att åka med tåg ,:S). Vi tog tåget till Stockhom C och sedan tåg till Hässelby strand., Sedan gick vi en bit och kom då fram till hallarna där vi skulle spela :). Mitt lag skulle möta, Bolton, Westermalm & Skuru. Lag 2 skulle möta Gustavsberg, (kommer inte ihåg) & Bolton(tror jag).
Båda lagen vann alla tre matcherna var och det var jättekul för då behöver vi inte mötas i A-Åttondel imorgon :D.
När mitt lag hade spelat klart svår sista match kunde vi ÄNTLIGEN åka hem, Jag var trött som ett asss och det var verkligen skönt att komma hem :D. När jag kom hem duschade jag, Fikade och satt lite på datorn. Sedan var det dags att äta middag. Det blev grillat mums hehe:D. Nu sitter jag här och kollar på den SPÄNNANDE SM-FINALEN för Herrarna som nu är i förlängning. Ska fortsätta att kolla på den och sedan kommer ni få veta vilket herrlag som är bäst i Sverige :D om ni förstås inte kolla på den själv :D.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback