Klassresa

     Skrivet: 2010-05-23 / 20:23:50 Kategori: Dagboken
Hej!
Har varit lite upptagen idag med olika saker som att bl.a packa till Klassresan och Fotbollsturneringen. Vi har Klassresa imorgon och dagen efter så är det Fotbollsturnering :O. Men iaf så ska jag fortsätta att packa osv. Idag har jag varit ganska upptagen och även varit med kompisar så det som skulle bli en vilodag slutade med en dag med massor att saker att göra. Imorgon så kommer den nog inte att bli så bra uppdatering eftersom att jag och min klass ska på klassresa till Flottsbro men jag kommer att uppdatera lite via mobilen så ni vet :).
Ska fortsätta att packa nu så jag bloggar nog mer senare ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback