Ledighet och Vila

     Skrivet: 2010-05-13 / 20:00:57 Kategori: Dagboken

Hej!
Har ätit middag och så men jag tänkte nu berätta om vad som hände under Hela dagen igår (Onsdag):

Jag klev upp ,Åt frukost osv. Sedan gick jag och Linnea iväg till skolan. Första lektionen hade vi Göra klart arbete medans några i klassen satt i Läsgrupper. Jag tror att vi fortsatte med det hela lektionen, Sedan var det Rast, PÅ Rasten spelade jag fotboll(höhö^^). Efter Rasten gick halva klassen på Sy-Slöjd och resten av klassen arbetade i Klassrummet. Jag var i gruppen som skulle vara kvar i klassrummet så vi fick jobba med Matte(Lite olika pussel och sätta att träna på Multiplikationstabellerna.) Sedan var det Engelska. På Engelskan så skulle man arbeta med sina "Well Known Persons" Men jag och några till var redan klar med dem så vi fick arbete med att vi skulle hitta fakta som vi skulle skriva ner på Engelska om de länder som vi hade valt. Det gick ganska bra. Efter Engelska så gick jag tillbaka till mitt klassrum, Då hade vi "The Game" ,Styrka. Man skulle köra armbrytning osv. Haha, Det gick inte så väldans bra för mig på Armbrytningen :D. (Förlorade mot nästan alla som jag mötte -.-.). Iaf, Sedan var det lunch , Det blev Pizza(mums^^). Fast det var Oliver på Pizzan och det gillade inte jag :S. Sedan var det rast och sista lektionen så fick vi Veckobrev , pratade om lite olika saker osv. Sedan var dagen slut och jag gick hem. När jag kom hem så åt jag mellis. Sedan "försökte" jag att städa mitt rum men jag orkade inte(fast jag städade det idag istället :D). Sedan satte jag mig lite vid datan och fixade lite saker innan jag skulle packa väskan och sticka iväg till handbollen. Först hade jag träning med mina lagkamrater(98.orna). Vi började att köra träningen ute med fys på gräsmattan utanför Östra, Det var så varmt och skönt ute att jag istället ville ligga och vila men det gick inte när vi körde fys. När vi var klara gick vi in och 10 minuter senare började träningen. Efter 98. ornas träning så tränade jag med 96.orna eftersom att jag ska spela med dom i helgen(Cup i Märsta tror jag). Det ska bli väldigt kul!, Jag längtar faktiskt konstig nog haha :D. Min bästis får inte spela med dom :'(, Men hon kanske får det någon annan gång :). Aja det var iaf jätteroligt att träna med dom och efter skulle vi strecha i 10 min. Alla strecha inte först men sedan när deras tränare kom in så började alla strecha haha :D. Efter åkte jag hem men när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt mina löparskor i hallen så det var bara att åka tillbaka och hämta dom :@ (ganska irriterande hehe). Nåja, Väl hemma så tog jag en dusch,klädde på mig snabbt och kollade på Efterlyst (kom hem ca 20:45).  Jag åt också middag. Sedan satte jag mig vid datorn och senare gick jag och la mig.

UPDATE: Ska kolla på Vampire Diaries så jag bloggar mer sedan igen :D.
Edit: Vampire Diaries kommer 21-22 eftersom att Hockey VM håller på på 6:an nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback