Lunch & Besökare

     Skrivet: 2010-05-14 / 14:52:23 Kategori: Dagboken
Hej!, I går hade jag 24 besökare här i mitt lilla krypin, Okej det är inte precis besöksrekord men jag gillar att det är några som kollar in min blogg lite då och då :D. Idag hade jag bara tänkt att ta det lungt och vila, Har inga planer alls faktiskt. Mammi stack i väg till Finland vid ca 04 imorse. Gick upp för att hjälpa henne att få ordning på allting och sedan stack hon iväg. Pappi, jag och min syster ska vara utan henne i en hel vecka och hon kommer hem dagen före min och min bästis fest/kalas. Ja juste har glömt att berätta att vi ska ha kalas/fest den 22 maj så det kommer att bli kul hehe. Det roliga är att min bästis fyller år i Juli och jag i Februari så det är några månader mellan oss. Ne, Nu måste jag slita mig från datan och laga lunch. Bloggar mer senare ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback