Ny kategori

     Skrivet: 2010-05-13 / 20:32:43 Kategori: ★Birthdays/Fester/Nöjen★
Hej!
Bloggar nu eftersom att Vampire Diaries kommer 21-22 istället :).
Som ni ser så har jag gjort en ny kategori (jag gjorde det för att jag får bloggtorka ibland och inte vet vad jag ska skriva:). Den heter Birthdays/Fester/Nöjen och i den kommer jag att skriva om Vänner som fyller år, Om det är någons fest/kalas som jag har varit på och om det finns saker som man kan göra i Stockholm t.ex som att gå till Globen och se Lady Gaga eller om jag har varit på något nöje i Stockholm som handlar om kända artister/sångare osv.

Ett inlägg om en kompis som fyller år i dag kommer snart och den har en blogg så den kommer få länkning av mig som födelsedagspresent, Jag har också en kompis som har namsdag i dag, Hon kommer också få länkning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback