101101

     Skrivet: 2010-11-01 / 09:45:36 Kategori: Dagboken
Hej!
Vaknade för ungefär en timme sedan. Har hunnit äta frukost och nu ska jag fixa lite saker innan jag åker iväg med Pappa & Min syster. Pappa ska till nån bilverkstad tror jag (?). Sedan när vi kommer hem så måste jag börja packa, Ska hoppa över handbollsträningen idag p.g.a att om jag skulle träna så skulle jag inte hinna packa eller för den delen få så mycket sömn, Ska upp 03.00 i natt...
Men nu måste jag göra mig färdigt. Uppdaterar kanske via mobilen.
Hörs sen!=).
Kommentarer
  JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

HALLOJSAN!

Hoppas att du får en fin dag :)

  Datum: 2010-11-01 Tid: 10:08:41
  Hemsida: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback