Busy Monday

     Skrivet: 2010-11-15 / 20:16:33 Kategori: Dagboken
Hej!
Har inte kunnat blogga förens nu eftersom att jag har haft väldigt mycket saker att göra idag.
Skolan gick bra och när jag kom hem var kl ca 16. Skolkatalogen hade äntligen kommit så jag kikade lite i den medans jag åt mellanmål. Sedan så packade jag till träningen och stack iväg vid 16.45. Träningen gick väl sådär, Jag var inte riktigt på topp och det kändes verkligen, Nåja alla träningar kan väl inte vara dem bästa.
När jag kom hem så åt jag middag (Soppa). Sedan kollade jag lite i Skolkatalogen igen och nu ska jag träna på Svenska gloserna, (Man ska veta vad olika saker betyder). Har även No-Läxa fast det är bara läsning.
Har inte så mycket mer att skriva just nu.
Bloggar mer senare=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback