Egypten - Ett land man inte kan glömma

     Skrivet: 2010-11-13 / 19:06:28 Kategori: Natur
Hej!
Nu tänkte jag berätta och visa lite bilder från Egypten, Läs och njut;).
I Sharm El Sheikh på Mirabel Club var det underbart liksom i Egypten.
Vi bodde på Mirabel Club som låg brevid Mirabel Beach. Första kvällen på
hotellet var underbar och jag kunde inte fatta att jag verkligen var på semester
mitt i Vintern hemma i Sverige. Vi bodde på rumsnummer 4204 även kallad Sviten;).
Själva rummet i sig var också väldigt fint, Men det var ju förstås för
att vi fick Sviten=).
Vi åt frukost, Lunch & Middag i Bufferesturangen
nästan precis utanför vårat hotellrum.
Vi badade nästan varje dag i de underbara
poolerna....
Vi hann även med 3 st utflykter:
*Först en kort resa till Naama Bay ( Mest för Shopping)
Vi tog en promenad till stranden....
Där det genomskinliga och spegelblanka Röda Havet fanns
26+ grader var det när vi badade i det=)......
Och vi såg även två kameler, En pappa,10 år och en unge,1 år som
hette Shakira....
Vi var till ett vattenland en bit från flygplatsen som hette
Cleo Park...
Det var lite av det som har hänt när vi var i Egypten.
Som sagt ett land man inte kan glömma.
Mina kusiner var också där men jag vill inte visa några
bilder som jag tog på dom...
Hörs sen och hoppas att ni gillade bilderna!=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback