Hemma nu...

     Skrivet: 2010-11-20 / 22:43:59 Kategori: Dagboken
Hej!
Kom nyss hem från partyt som min kompis hade=). Faktiskt riktig kul, Vi fick göra egna pizzor vilket var jättekul eftersom att jag aldrig har gjort pizza utan köpt hela tiden... Sedan vann jag en tävling där man skulle äta kolasnören så snabbt som möjligt. Vanligtvis så brukar jag vara den som är långsammast på att äta men när det är tävling så går det hur fort som helst hah^^. Men jag kommer aldrig att äta kolasnören igen iallafall, Mådde lite dåligt efter..=/.
Nu ska jag gå och duscha håret som är fullt med hårspray och glitterspray och även tvätta bort sminket.
Tror inte jag bloggar mer ikväll. Har matcher imorgon fast jag har sovmorgon=).
Men hörs imorgon=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback