Handbollssöndag

     Skrivet: 2010-10-17 / 19:13:02 Kategori: Handboll
Hej!
Nu tänkte jag ta och berätta lite om det som har hänt idag=).
Jag vaknade 07:30, Klev upp och gick ner för att äta frukost. Sedan borstade jag tänderna, Satte på mig matchkläderna osv. Och åkte iväg till Samlingen vid Östra. Sedan fortsatte vi till Liljeholmshallen där vi skulle spela match. I den första matchen mötte vi Rosersberg och Vi vann=). I andra matchen mötte vi Rimbo som vi vann stort över, Med 22-8. I tredje och sista matchen mötte vi Bolton och då vann vi även med ganska mycket, 19-9.
Det var jättekul att spela och jag är skittrött nu^^. Ska nog gå och lägga mig vid 21.30 så det blir ganska mycket mer bloggning ikväll.
Spelaren i SHKF98 med #20 på ryggen ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback