Höstlov!

     Skrivet: 2010-10-29 / 17:31:39 Kategori: Dagboken
Höstlovet är äntligen här!=]
Och snart eller rättare sagt om 4 dagar så ska jag iväg
till Egypten i en vecka med min familj, Alla mina kusiner
och min Farmor. Det ska bli jätteroligt och jag kommer
att vara borta nästan hela Höstlovet. Fast jag kommer
ju så klart att sakna alla mina vänner hemma i
Sverige när jag är borta... Åker 2 november
så jag tror inte att det blir någon bloggning när
jag är borta.
Ville bara berätta lite om vad jag ska göra på
Höstlovet. Nu ska jag göra nånting med Linnea
heh=]. Bloggar sen..
Kommentarer
  lovisa

vad gör du idag?:D

vill du följas via bloglovin?(:

  Datum: 2010-10-29 Tid: 18:15:06
  Hemsida: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback