Skapandet

     Skrivet: 2010-10-14 / 21:28:48 Kategori: Frågor & Svar
Hej!
Nu tänkte jag berätta lite om bloggen:
Den här bloggen, www.annsoe.blogg.se drivs och skapades av mig, Ann-Sofie Eriksson.
Den skapades den 17 Juni, 16:13, 2009.
Varför jag började blogga var nog för att jag hade skrivit dagbok förut men det var tråkigt och jag ville liksom skriva av mig på kvällarna, Så jag bestämde mig för att skaffa en blogg på blogg.se och det här är den första och enda bloggen som jag har själv. Jag har haft en med min bästis men det blev för mycket med två bloggar så vi tog bort den. Hur det blev just bloggnamnet annsoe var nog för att jag kallas för "Ann-So" och för att jag heter Eriksson i efternamn, jag tog e och satte det bakom annso och därav bloggnamnet annsoe.
I bloggen så skriver jag för det mesta om min vardag och min passion till Fotografi, Bloggdesign och Handboll=).
Musik är också en del av det som jag absolut inte kan klara mig utan!. Music is also my passion.
Om du undrar något mer om bloggen eller så så fråga mig i frågerutan eller skicka ett mejl till [email protected]
Kommentarer
  isa

coolt

  Datum: 2010-10-21 Tid: 19:40:21
  Hemsida: http://ilovejustinb.blogg.se/
  Jag

fett coolt ann-so!! Din blogg är jätte fin!!! :D Kan du hjälpa mig med en "jul design/header"?? Eller så kanske du kan lära mig hur man gör!!!`???``?? :D

  Datum: 2010-11-25 Tid: 13:37:35
  Hemsida: http://carroingesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback