Friidrottsdagen på Enskede IP

     Skrivet: 2010-09-21 / 19:55:48 Kategori: Dagboken
Hej!
Nu har jag städat klart mitt rum och hunnit äta middag så då tänkte jag berätta om friidrottsdagen som vi hade på enskede iIP idag. Den var faktiskt roligare än väntat. När vi var påväg dit så regnade det, Såklart. Men det slutade när vi kom fram fast det börja sen igen heh:|. Första aktiviteten var Prova På, Så man fick gå runt och Prova lite olika grenar. Jag provade Discus och Spjut...... Fast det gick inte så bra för mig men det var roligt att prova. Sedan provade jag också Höjdhopp, Det var kul =). Sedan skulle vi springa 100 m. Jag sprang faktiskt bra och min snabbaste tid var 17.01 tror jag =). Sedan skulle vi hoppa längdhopp. Mitt bästa hopp var 2.95 (Efter 4 försök :o). Sedan var det lunch och efter det lite fritt. Då spelade jag lite fotboll. Sedan fick jag veta att jag skulle vara med i Staffeten eftersom att jag var en av dom fyra snabbaste tjejerna på 100m och gissa vad jag tänkte då?, ONEJ!. Haha men det var mycket roligare att springa den än vad jag hade trott hihi ^^. Jag tror att vi kom 2:a, Både killarna och tjejerna i 6B. Sedan var dagen slut och jag var trött så när jag kom hem så tog jag en varm dusch, Eftersom att det var kallt ute och regnade så jag var helt iskall när jag kom hem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag göra klar läxan och sedan kolla lite på Idol så vi hörs innan jag går och lägger mig=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback