Jag glömde.....

     Skrivet: 2010-09-21 / 17:21:58 Kategori: Dagboken
Att berätta om sista dagen i Phils Cup så here it goes:
Vi klev upp kl 08:15 eftersom att frukosten stängde klockan 09:00. Så jag satte på mig träningsoverallen och gick iväg med Amanda till matsalen. Vi åt frukost och sedan gick vi tillbaka till rummet och spelade kort, Vilade lite.
Kl 10 var det dags att börja packa ihop sina saker och sätta på sig matchkläderna. Kl 11 var alla klara och då gick vi iväg till Ellfokshallen där vi skulle spela Final i Öppna Klassen. När vi kom dit så värmde vi upp och kl 12 började matchen. Jag minns inte så många detaljer i från matchen men roligt var det iallafall =). Fast vi vann tyvärr inte, Vi kom 2:a men det spelade igen roll för jag var jättenöjd med min insats i cupen. Jag tror att vi förlorade med 4 bollar så det är inte så jättemycket. När vi hade spelat klart så åkte vi iväg till skolan igen för att äta lunch och sedan kollade vi på det andra Skogåslaget (Skogås 1). Dom vann sin match och kom på 5 plats. Efter matchen så tog vi ett lagfoto utomhus och sedan duschade vi. Efter det åkte vi hem, Jag fick åka med loppan och jag lovar att jag sov i stort sätt hela vägen hem ^^.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag städa i mitt rum för att det är jättestökigt, Skriver sen igen och då berättar jag om Friidrottsdagen som vi hade i Enskede idag =).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback