Mycket att göra

     Skrivet: 2010-09-24 / 19:24:51 Kategori: Dagboken
Hej!
Har haft ganska mycket att göra idag. Sista lektionen var Tyska och då hade vi ett prov som jag tycker att jag klarade väldigt bra :D. Vi fick sluta 20 i 2 så jag väntade på Linnea & Sara. Men sen var jag tvungen att gå till centrum för att prata med min mamma och en sak =). På hemvägen köpte jag lite godis för 5 kr och sedan gick jag hem. En halvtimme senare kom min pappa hem och då hämtade jag en skiva ur bilen som jag sedan satte i datorn och laddade ner alla låtar till min mobil. Efter gick jag ut med Linnea och skickade några av låtarna till henne ;). Sedan gick jag hem för att äta middag och nu sitter jag och väntar på att det ska komma något bra program på tv:n. Ska även fixa lite med designen på bloggen så vi hörs sen =).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback