Åland

     Skrivet: 2011-04-19 / 15:27:30 Kategori: Dagboken
Ja, På Onsdag (Imorgon) så ska jag till Åland en sväng (Mitt andra hem), Ska vara där ända tills på Måndag.
Det ska bli jättekul eftersom att det var länge sedan jag var där. Vi ska kanske besöka kusinerna och andra bekanta som Mamma känner och sedan så hoppas jag att vi svänger förbi "Uffe på berget". För er som inte vet vad det är så kommer en bild lite längre ner. Sedan så ska vi bada i Godby Simhall och förhoppningsvis kunna njuta av det fina vädret. Båda kamerorna följer med så det blir många bilder. Däremot vet jag inte om uppdateringen kommer att vara särskilt bra. Jag bloggar om jag får tag i en datorn, Annars så blir det nog mest inlägg från mobilen.
Hörs sen :].
"Uffe på berget", Utsiktscafe
Kommentarer
  Cornelia

sv: Åh, tack! :D Jag måste erkänna att jag trivs väldigt bra i det.. ;)

  Datum: 2011-04-19 Tid: 15:43:13
  Hemsida: http://itismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback