Hungerspelen & Fanta Exotic

     Skrivet: 2011-04-29 / 20:49:55 Kategori: Dagboken
Hej!
Har inte uppdaterat så mycket på sista tiden. Anledningen till detta är massor med läxor och träningar nästan varje dag. Fick ännu en läxa på Svenskan igår fast den är till någon dag i Maj. Vi ska iallafall läsa en skönlitterär bok och sedan skriva en recension om den och ha en redovisning. Jag valde Hungerspelen av Suzanne Collins eftersom att jag aldrig har läst den serien!. Började på den för några dagar sedan och den är verkligen jättebra. Satt ute och läste den idag och tro det eller ej men när jag kom in så hade jag blivit en aning brunare, Wii^^.
Nu sitter jag och dricker Fanta Exotic medans jag kollar på Vampire Diaries på datorn.
Hörs sen :].
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback