Packning

     Skrivet: 2011-04-19 / 23:28:40 Kategori: Dagboken
Hej!
Har städat klart mitt rum för länge sedan.
Ledsen för att det inte har blivit så många inlägg idag men tja, Så är det ibland när man har mycket att göra ^^.
Håller på att packa till Åland nu. Åker till båten imorgon, 09.30. Båten startar 12.00 och turen tar ca. 2 timmar så vi borde vara framme ungefär 15.00 finsk tid. När vi är iland blir det nog raka vägen till Farmor som bor i Mariehamn. Sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen. På Torsdag eller Söndag ska vi träffa mammas bror och hans nya tjej. Någon dag ska vi också till Godby Simhall, Där jag faktiskt aldrig har badat, Bara spelat match ^^.
Nu fortsätter jag med packningen.
Hörs lite senare ;].
Kommentarer
  Hannah - Foto, mode & inspiration.

- gud vad kul!

  Datum: 2011-04-20 Tid: 09:43:35
  Hemsida: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback