Påskafton

     Skrivet: 2011-04-23 / 21:30:02 Kategori: Dagboken
Hej!
Det har varit en väldigt & ovanligt varm dag här på Åland.
Steg upp vid 09 svensk tid, Åt frukost, Duschade osv. Sedan gick vi ner på stan och shoppade. Jag hittade två jeans & Två långärmade tröjor för 24.90 € . Min syster hittade en blå keps, en väska & ett muffinsläppsyl för
6.95 €. Bra fynd enligt mig ^^. Sedan åt vi på Hesburger, Helt ok för min del. Vid 13.15 gick vi mot CentralApoteket men det var tyvärr stängt så vi gick hem till Strandgatan och sedan for vi iväg till Gunni & Lasse som bor i Godby. Vi tillbringade 2 & en halvtimme där till att fika, fota kissorna [ katterna ] Babs & Bus mm.
Det var jättekul och när vi kom tillbaka till Farmors lägenhet så åt vi middag, Lax m. Kokt potatis, Mums C:.
Nu sitter vi i vardagsrummet & löser korsord, kollar på Körslaget och skrattar ^^.
Hörs imorgon & Glad Påsk! :].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback