NORDISKA MÄSTARE!

     Skrivet: 2011-12-30 / 23:13:39 Kategori: Handboll
Hej!

Vilken vecka jag har haft!, Så underbar...
Tänk att vårt lag tog sig hela vägen till självaste finalen, där vi utklassade motståndarna med hela 14 mål
Detta kommer helt klart att vara ett minne för livet, den bästa veckan i mitt liv, helt klart. Har haft så himla kul!.
Finner inga fler ord för hur underbart detta är. Det går verkligen inte att beskriva. Man måste helt enkelt uppleva det för att förstå. Tänk, Nordiska mästare i handboll!, de ni ;).
Och en stor eloge till mitt underbara lag. Detta hade inte gått utan någon av er. Ni är så underbara!
NORDISKA MÄSTARE I HANDBOLL F/98 2011 - SKOGÅS HK
Kommentarer
  Fisken

Heyy ! :)

Jättefin blogg !

Jag undrar om du kan kolla in min blogg ?

Kolla igenom de bilder jag har tagit ? :)

  Datum: 2011-12-31 Tid: 01:05:13
  Hemsida: http://fotofreakenst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback