Fredag - Min födelsedag 18/2

     Skrivet: 2011-02-18 / 19:50:21 Kategori: Dagboken
Hej!
Detta har nog varit en av de bästa födelsedagarna i mitt liv!. För 14 år sedan den 18 februari kl 10.04 kom jag till..
Morgonen började med att min mamma och syrra grattade mig fast min bästa vän var först heh^^.
Jag fick en massa saker som jag kommer att visa lite senare, har tagit några bilder :D.
Efter att jag hade fått mina presenter och öppnat dem så åt jag frukost, borstade tänderna och klädde på mig osv.
Sedan gick jag till skolan. Vi hade SO första lektionen och det var många som grattade mig innan, Tack allihopa C:
SO lektionen gick trögt framåt men när den var slut så städade vi skåpen och sedan så gick vi iväg till idrotten där jag fick ta emot ett par presenter av Sofia & Amanda, Det var godis!!. Sedan fick jag en medicinburk m. godis och tuggummin i av Sara & en mapp med Betty Boop, En tidning och ett nagelack av Matilda, Tack så mycket!.
Efter idrotten hade vi Svenska sedan Matte & Sedan Lunch, Det blev Köttfärslimpa m. Potatis & någon löksås. Supergott!. Sedan hade vi rast. På rasten så gick vi runt lite, Tränade till Tyskaprovet och sedan hade jag Tyskaprov vid 13. Tror att det gick bra, Var säker på allting förutom en liten sak men jag tror att jag hade rätt på den :D.
Dagen i skolan gick jättefort och det var faktiskt en av de bästa skoldagar jag haft, ärligt talat :]. Efter tyskan så satt jag med Matte och Fia och väntade på Sara & Linnea. Sedan gick vi hem. På vägen hem blev Matte nerputtad i Snön av Sara ett antal gånger eftersom att Matte försökte knuffa ner Linnea i snön hih^^. När jag kom hem så åt jag en macka och sedan så åkte jag, Linnea, Gabriella och hennes kompis och min mamma till Farsta för att köpa lite saker.
Påvägen till Farsta så hade jag och Linnea en smsdiskussion om rullande ugnar men det är inget som vi behöver gå in på, vi är lite knäppa ._. . I Farsta så köpte jag ett par Ljusa Jeans på Gina Tricot för 200:- visar bild sen :]. Sedan åt vi på Mcdonalds eller Gyllene måsen :3. Sedan så kollade vi i lite affärer och åkte hem vid 18.15.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag käka godis med Nea och kolla på Let's Dance. Hörs sen och då får ni bilder.
Hoppas ni orkar läsa allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback