22 januari

     Skrivet: 2011-01-22 / 19:32:32 Kategori: Handboll
Hej!
Vet att det har varit vääldigt dålig uppdatering här på bloggen men jag har haft fullt upp hela dagen.
Först så vaknade jag på morgonen vid 07.30 eftersom att jag hade matcher i Östra. Klockan 08.45 så samlades jag och mitt lag i Östra. Vi skulle möta Spårvägen så vi började att värma upp på planen och när det var dags för match var alla taggade. Vi låg under med ett mål i halvlek men sedan så spelade vi riktigt bra försvarsspel i andra och det var det vi vann på, Vi vann med 12-9. Sedan åkte jag hem i mellan för att äta lunch, Mannagrynsgröt. Och sedan bar det av till hallen igen. I andra och sista matchen så mötte vi Kungsängen. Och i den matchen var vi sjukt taggade så vi vann med 15-5 tillslut. Var ganska nöjd med matchen och jag gjorde 2 mål tror jag :).
Efter matchen så åkte jag hem, Duschade och fick pengar av papi. Sedan bar det av mot Östra igen för att kolla på Damerna som spelade mot HK Järnvägen. De spelade inte så bra i första halvlek och de hade många tekniska fel men sedan så lossnade det och de vann med över 10 mål mot Bortalaget. En av våra ledare hade tagit med sig en jättestor godispåse som alla delade på, Den tog slut på ca. 22 minuter heh^^.
Efter matchen så åkte jag hem och hjälpte till att göra middag, Kl. 18 så åt vi och sedan dess så har jag suttit vid datorn. Nu ska jag kolla på tv och sedan kommer en bild upp på vad som köptes igår :).
Hörs sen och hoppas att ni orkade läsa allt heh ^^.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback