30 januari

     Skrivet: 2011-01-30 / 18:48:07 Kategori: Dagboken
Hej!
Har haft en ganska lång dag med mycket att göra. Har även haft gäster så det är därför som jag inte har uppdaterat.
Eftersom att uppdateringen har varit såpass dålig att jag inte har skrivit något förens nu så blir detta ett långt inlägg..

Vaknade vid 08.30 och gick upp för att städa mitt rum som såg ut som det brukar göra, Stökigt...
Lite senare gick jag ner för att äta frukost och sedan upp igen för att städa klar. Sedan hjälpte jag pappa med att leta fram kläder och sånt och städa vardagsrummet & köket. Vid 14 så kom gästerna och då hade vi dukat upp med ljus och lite godis och mami hade bakat Mockaruta/Kärleksmums och Morotskaka som var så gott!. Mami skulle ha Aloe Vera Party men det var en annan som berättade om produkterna som hon "sålde". Vi fick prova några av de populäraste produkterna och dricka Apelsinjuice med Aloe Vera i. Det var jättemysigt och när allting var klart så fikade vi med det som mami hade bakat, Alla tyckte att det var jättegott så det var positivt även fast Mockarutan/Kärleksmumset blev lite "miffad" eller mami sa det^^. De som ville fick massage när vi fikade...
Vid 16.30 så vad partyt slut och kort där efter så gick de flesta hem. Bara föreläsaren stannade kvar med mami och fikade en stund till. Jag var uppe med Linnea som också var med på partyt. Vi fixade lite saker på datorn och den gick Linnea hem. Nu kollar jag på den spännande VM-Finalen mellan Frankrike & Danmark. Frankrike leder med ett mål i första halvlekens förlängning. Nu börjar matchen igen så jag ska fortsätta att kolla;).
Hörs senare:D.
Kommentarer
  Enya♥

Sv; Hihi tack :)) allt bra med dig annars?

  Datum: 2011-01-30 Tid: 19:21:52
  Hemsida: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback