Hemma!

     Skrivet: 2011-01-16 / 16:45:57 Kategori: Dagboken
Hej!
Kom precis hem.
Har ju som sagt varit på Julgransplundring i Östra hela eftermiddagen.
Superkul var det inte precis när jag först klämde mitt pekfinger i en dörr och sedan så rev jag mig på nånting innan vi skulle ha träning, Yey ._. Annars så var det ganska kul fast jag vann inget. Det konstiga var att det började läcka in vatten i Östra vid 13 tror jag. Och det var inte lite vatten, Det droppade jättemycket hela tiden så de var tvungna att sätta lådor och sånt där det droppade mest. Tror fortfarande inte att de som är kvar har åtgärdat problemet. Nog pratat om det, Snart ska jag sända radio med några kompisar så jag måste göra i ordning allt så att vi kan börja vid 17. Hörs senare=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback