The sky is not blue...

     Skrivet: 2011-07-02 / 00:34:47 Kategori: -Porträtt
It's purple. Eller så ser den iallafall ut just nu^^
Hej!
Sitter ute på baksidan just nu med datorn. Det är härlig och tyst här ute så jag sitter här än där inne där det är jättevarmt. Har inte gjort så mycket idag. Mest varit hemma, Redigerat bilder och fotat. Imorgon ska jag åka & handla med familjen och sedan sticker vi förmodligen & badar en stund. Hoppas det blir fint väder så man slipper bada i regnet^^. Avslutar med en bild på min syster som jag tog idag, Sov gott & Dröm sött C:

Kommentarer
  K A R I N

Hej hej!

Allt bra med dig?

Kram!

  Datum: 2011-07-02 Tid: 10:40:19
  Hemsida: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback