Guess what?

     Skrivet: 2011-11-15 / 16:22:26 Kategori: Dagboken
Detta har varit den bästa dagen på länge, Den började med 3 lektioner på morgonen, Sedan lunch, Köttbullar m. Makaroner. Sedan åkte vi iväg till Västberga klätterhall, där fick jag göra en av det roligaste sakerna jag någonsin gjort. Klättra!. Det var sååå här roligt! :]. Hemfärden tillbringades med knasiga Philippa :D Sedan kommer jag lite halvt småtrött hem & ska precis hoppa in i duschen, gissa vad som händer?, telefonen ringer och jag får veta av mamma att BREAKING DAWN PART 1 nu är från 11 år i stället för 15 år. Snacka om att vara lycklig, jag skrek så det ljöd genom hela huset. Sen ringer jag Linnea och berättar denna underbara nyhet, samma reaktion från hennes sida.

GUD VILKEN UNDERBAR DAG!, ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU, NU KAN VI IALLAFALL SE FILMEN!

Kommentarer
  Charlotte <3

Var Breaking dawn bra???

Miss u!!! <3

  Datum: 2011-11-18 Tid: 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback