A summer with rain

     Skrivet: 2012-08-19 / 18:31:00 Kategori: Dagboken
Även fast många dagar under detta sommarlov sett ut såhär, har jag faktiskt haft ett bättre och skönare sommarlov än jag kunnat föreställa mig. Har använt många av dess dagar till att ta det lungt & nu när det bara är 2½ dag kvar tills skolan så känner jag mig mer redo än någonsin. Otroligt konstigt '-', jag vill riktigt att sommarlovet ska vara slut än, det är klart att det hade varit kul med nån vecka till, men någongång måste den ju börja ^^. Det känns ändå som att det kommer att bli ett bra år, ett roligt år, fullt av nya utmaningar. Något som jag verkligen inte ser framemot är läxorna och speciellt sånt som tar 50 år att bli färdig med. Betygen är inte heller något jag ser framemot menmen... Jag längtar faktiskt lite efter att ha saker att göra och att gå upp tidigt på morgonen, då känns det inte som att man missar hela dagen. 
 
Ska försöka att njuta av de sista dagarna på lovet. Hörs c:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback