Lazy days

     Skrivet: 2012-12-28 / 15:47:56 Kategori: Dagboken
Hej!

Fredag idag och vi är en dag närmare årets slut. De här dagarna som jag egentligen skulle ha tillbringat nere i Göteborg, använder jag som latdagar där jag spelar spel, sitter vid datorn och städar. Att städa är kanske inte att lata sig men i mitt fall är det så... ^^ Man vet inte riktigt vad man ska hitta på och det slutar med att jag lägger mig i soffan och kollar på tv..
Nu till en annan sak.. jag har äntligen fått byta ut min gamla xperia mot en iPhone 5 (!!!). Men detta gjorde vi två dagar innan jul så det var ju klart att de inte hade någon kvar i butiken. Typiskt mig att ha sån otur... så nu väntar jag bara på att ett brev kommer så att jag kan gå och hämta ut den på posten c:
 
Annars då?
Har legat och spelat på min systers nintendo hela dagen så jag tänkte göra något vettigt under kvällen. Man kan ju inte ligga och slöa hela dagen.. med vettigt menar jag att städa. Det behövs verkligen trots att jag städade igår. Men nu är det återigen mitt rum som verkligen behöver fräschas upp. Hörs sen 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback