Long time, no see

     Skrivet: 2012-12-23 / 22:18:00 Kategori: Dagboken

 Bildkälla
 
Kvällen börjar lida mot sitt slut och jag väntar spänt på dagen med stort d. Imorgon är det självaste julafton. Tiden har sprungit iväg och det känns så konstigt men samtidigt helt rätt. Huset har pyntats och städats från topp till tå. Det går nästan att ta på julstämningen som råder här hemma. Det är underbart och snart är väntan över. Känner mig som ett litet barn igen hoho ^^ 
 
Som på varje lov lyckas jag alltid bli sjuk så jag har legat nerbäddad nästan hela dagen i soffan, kurerat mig med hostmedicin, ipren och  varm saft. Såg några narniafilmer och Pirates of the caribbean. Känner mig piggare nu trots snuva..
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Hade avslutning i Torsdags, vi fick våra betyg och jag är faktiskt nöjd. Hade vi haft bättre lärare hade jag fått bättre betyg, men det är inget man kan påverka såhär i efterhand. Nu till en annan sak. Jag vet att jag länge har lovat att sätta upp en ny design och tro det eller ej, den hann bli färdig innan doppardan. Idetorkan gjorde att jag inte kom någon vart och det var därför det tog så förbaskat lång tid, men nu är den äntligen uppe och det känns verkligen super. Säg gärna vad ni tycker om den!
 
Godnatt eller som man säger i Finland... Hyvää Yöta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback