120710

     Skrivet: 2012-07-10 / 10:51:00 Kategori: Dagboken
Midsommar, just ja
 
Har helt glömt bort att visa de bilder som togs på Midsommarafton & även de bilder som togs under mitt besök på Skansen för ett par veckor sen. Men dom ska inte bli helt bortglömda så jag fixar så att de ramlar in i varje inlägg, för vad är väl en blogg utan bilder?
 
Vädret igår var strålande, termometern stog på 32°, helt underbart!. Låg på balkongen och läste hela för & eftermiddagen. Tänkte faktiskt att jag skulle ha tagit mig en joggingtur på morgonkvisten men det blev inte av eftersom att jag försov mig och sedan fick fruktansvärt ont i axeln. Sen var det ju även riktigt varmt ute så jag är verkligen glad att jag inte gav mig ut i värmen mitt på dagen. Istället blir det cirkelträning och intervaller på Ågesta idag. Känns faktiskt riktigt bra nu när jag har kommit igång med träningen ordentligt, att ligga på latsidan varje dag är inte precis något som min kropp mår bra av...
 
Nu blir det frukost & tvtittande!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback