Dienstags

     Skrivet: 2012-05-29 / 09:07:42 Kategori: Dagboken

Hola!

Tisdag är den jobbigaste dagen i veckan enligt mig. Varför?, eftersom att vi äter lunch vid 12.10 & slutar 15.55
Mindre roligt. Det finns nog inget bra med tisdagarna, förutom att jag har träning på kvällen, heheh ^^.
Nåväl, nog babblat om det. Jag sitter i skolan & väntar på att Mentor ska börja.

Nej gud, usch vad tråkigt detta inlägg blev..

Jag tänkte bara berätta lite om vad som kommer att hända i bloggen framöver..

  
31 maj - Designhjälp
2 juni - Bild timme för timme, hela dagen.
3 juni - Söndagsvideo
7 juni - Designhjälp
10 juni - Söndagsvideo
13 juni - Ny sommardesign lanseras

Ser ni fram emot något?, berätta gärna vad. Var det något som saknades?, Är det något som behöver förbättras?

Tell me c:

Kommentarer
  Maija :)

Det du ska göra 2juni tänkte jag också göra nån dag så hoppas det är okej om jag snor det? :) <3

  Datum: 2012-05-31 Tid: 20:26:36
  Hemsida: http://maijaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback