October 8th

     Skrivet: 2012-10-08 / 15:58:16 Kategori: Dagboken
Äntligen är vi igång igen!
 
Det har varit full fart hela tiden och jag har liksom inte hunnit ta itu med bloggen. Men nu ska det bli ändring på det! Som bevis ser ni ovan en dagsfärsk bild på en del av mitt alldeles för stökiga rum. Eller det var stökigt tills jag städade rent. Har bara lite SO att läsa in mig på. Sen tänkte jag bege mig ut på en löprunda. Har så himla dålig kondition. Orkar inte ens spela en kvart på planen. Så jag får ta eget initiativ och träna upp den. På handbollsträningarna kör vi mest styrkefys och handboll.. 
Den stora förändringen så jag pratat om är en ny design. Men det hade ni säkert redan listat ut ^^
Ska ut och knäppa lite nya bilder till headern. Vi hörs ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback