Frågor & Svar

     Skrivet: 2010-06-27 / 23:57:16 Kategori: Frågor & Svar
Anonym (Sara)  om Bilder som glömdes bort:
Fett coola bilder vart är det nånstans? Den snyggaste bilden var iaf den med medaljen!:)

Svar:
Bilderna är tagna på mina grannars bakgård, Alltså dom som bor på 162:an, Vi åt middag med dem och sedan ville jag och min syster ta hoppbilder så då gjorde vi det hehe. PS. Om ni undrar varifrån vi hoppade så var det från rutschelkanan som är med i bakgrunden i varje hoppbild =).

Anonym (Sara)  om Bilder som glömdes bort:
är de första bilderna tagna på din baksida?

Svar:
Alla hoppbilder är tagna på grannens baksida alltså dom som har sin baksida närmast gångvägen, Vi tog bilderna där eftersom att vi inte kunde göra det på våran, Det var för litet utrymme. Resten av bilderna har jag tagit på lite olika ställen som jag tror att jag skrev under bilderna, Hoppas det iaf :S.

Hehe :D. Kommer ett till inlägg strax sedan ska jag nog gå och lägga mig ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback